ניתן להתקין שלי בכל בית. לעתים יש צורך בהעברת קו ״0״ במידה ואין במפסק הקיים
ניתן להתקין שלי בכל בית. לעתים יש צורך בהעברת קו ״0״ במידה ואין במפסק הקיים
תאמר/י לחשמלאי שלך להעביר קו ״0״ לכל מפסק. עדיף להשתמש בקופסאות חיבורים עמוקות כדי למנוע צפיפות
כלל וכלל לא. רק אותו מעגל ספציפי עשוי לא לעבוד.
השימוש בענן הוא חינם ואינו מוגבל בזמן או בכמות מכשירים.
רכיבי שלי מיוצרים באירופה. כל הרכיבים הנמכרים באתר בעלי אישור מכון התקנים ועומדים בסטנדרט ביטוחי המשכנתא.
לא, רכיבי שלי יודעים לעבוד עם כל סוגי המפסקים/לחצנים.
כמובן, שלי תוסיף במקביל לתפקוד הרגיל גם שליטה מאפליקציה וקולית עם אפשרות לתרחישים טיימרים ועוד.
מוצרי שלי עובדים עם האפליקציה של שלי – Shelly cloud וכמו כן עם האפליקציות של גוגל הום, אלקסה ו – Smart things של סמסונג
רכיבי שלי יודעים לעבוד גם עם אלקסה וגם עם גוגל לשליטה קולית באנגלית
עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, ספרדית ועוד
בהחלט, ומאפשרת הרבה יותר אפשרויות והתאמה אישית לשומרי שבת.
מוצרי Shelly לא תומכים ב HomeKit היישר מהקופסא
אך ניתן לממשק אותם ע״י צריבה פשוטה של קושחה. העזרו במדריך: חיבור רכיבי Shelly ל HomeKit
הסיבה לכך היא ששם המשתמש והסיסמא של הרשת האלחוטית החדשה שונה מהקודמת. מספר פתרונות:
1. לבקש מספק האינטרנט להגדיר את אותו שם משתמש וסיסמא שהיו לפני כן – הרכיבים יתחברו לבד.
2. לחבר את הראוטר הישן (גם ללא אינטרנט) ולבחור אותו בטלפון שלכם. לאחר שכל הרכיבים מחוברים לבחור בתפריט האפליקציה: שינוי אצווה Wifi, לבחור את כל הרכיבים ולהקליד את שם הרשת החדשה והסיסמא.
3. לאפס את הרכיבים ולחבר מחדש לרשת בעזרת האפליקציה.
יש 3 אפשרויות:
ודא כי שירותי מיקום ואינטרנט אלחוטי פועלים בטלפון/טאבלט. הורד והפעל את החשמל עבור המודולים אותם רוצים לחבר. במידה ושני הדברים האלו לא עזרו יש לעשות הפעלה מחדש( ריסט) ע״פ הוראות יצרן.
בדקו שהאינטרנט האלחוטי בבית תקין ושם המשתמש והסיסמה לא שונו.
יש לבדוק את עוצמת קליטת האינטרנט האלחוטי בהתקן (בתוך הגדרות ההתקן) וכן שחיבורי חשמל תקינים. במידה והקליטה חלשה יש לחזק את שידור האינטרנט האלחוטי בבית ע״י הוספת משדר אלחוטי.
בהנחה שחיבורי החשמל תקינים יש להגדיר את סוג המפסק בהגדרות ההתקן באפליקציה.
יש להפעיל חיבור לענן לכל התקן באפליקציה.
יש לגשת להתקן דרך דפדפן ולבצע שם שחזור הגדרות יצרן.
במידה והנורה אינה מהבהבת (מעיד על מצב התאמה וגילוי) יש לחזור חמש פעמים על הפעולה הבאה: כיבוי מהמפסק, המתנה של חמש שניות והדלקה. בתום ההליך הנורה צריכה להבהב. כעת ניתן לגלות אותה באפליקציה.
יש לפתוח את הפורטים הבאים:
6010, 6011, 6012, 6020, 6021, 6022, 6110, 6113, 5353, 443.
כמו כן להגדיר את מסכת המשנה בראוטר ל 255.255.255.0